3. srpna 2013

OBLÍBENCI: E.L.F.

Ahoj :)

Dneska bych vám chtěla něco povědět o značce ELF, kterou z vás jistě většina určitě zná a pak vám ukázat mých 6 nejoblíbenějších věcí.

Na Elf jsem narazila, když jsem se začínala více zajímat o kosmetiku a skákala jsem radostí, když mi přišel můj první balíček. Teď, když už mám vyzkoušeno více věcí se můj názor na elf poněkud změnil. Neříkám, že je špatný, to vůbec ne. Můžete zde najít produkty, které převyšují svou cenu a které opravdu využijete. Ale také si myslím, že skoro ve většině případů najedete i lepší produkty za stejnou cenu u jiné značky. Kde bych když už investovala, tak je to určitě Studio řada, které mě přesvědčila nejvíce. Ráda bych vyzkoušela další věci z této řady, ale trochu mě zaráží poštovné 150 kč a to už je skoro jedna paletka od MUA.

Ale dost bylo kritiky, tento článek je o oblíbencích, tak jdeme na to :)



Jako první bych se vrhla na štětce, které mě opravdu překvapily. Doma jich mám více, ale mými top se staly právě tyto dva.

1. Studio štětec na pudr (97 kč)

Tento štětec je můj miláček, který používám každý den na zapracování tekutého makeupu. Nenechte se zmást, když je uvedeno, že je to štětec na pudr a použijte ho na to, na co vám vyhovuje. Je to teda syntetický štětec z řady Studio a stojí 97 kč, což je krása. Je v celém černém designu, jak můžete vidět na fotkách a je poměrně krátký, což mi nevadí. Štětec má rovně střižené štětiny a je opravdu jemný (myslím štětiny), hustý a mně nepelichá. I když je to můj miláček, hledám přece jen něco lepšího, proto tento není tak pevný, jak bych si představovala. Při nanášení makeupu se štětiny naklání na všechny strany a já bych ještě potřebovala štětec s o něco kratšími štětinami, aby tak byl štětec pevnější a mně se ještě o něco líp nanášel makeup. Ale jinak můžu doporučit :)




Recenze na ofic. stránce Elfu: (*****) Štětec je tam hodnocen velice pozitivně, plným počtem hvězdiček!


2. Studio malý zúžený štetec (97 kč)

Další z mých miláčků je tady tento poměrně malý syntetický štětec, který je naprosto ideální na zapudrování korektoru pod očima, ale já ho používám hlavně na vykonturování obličeje a také někdy na nanesení rozjasňovače na lícní kosti. Štětec je o něco delší ( i rukojeť) než u předchozího štětce a je opravdu moc jemňoučký a hustý. Má tvar takového tulipánku, takže se krásně dostanete pod lícní kost na kontury.




Recenze na ofic. stránce Elfu: (*****) Opět zase plné hodnocení a plno chvály :)


A s tím souvisí i můj oblíbený čistič na štětce

3. Daily brush cleaner (97 kč)

Tento čistič mám už od Vánoc a pořád tam mám víc jak půlku, zvláštní :D. Každopádně lahvička obsahuje 250 ml roztoku, který obsahuje alkohol, aby to zabilo všechny ty příšerky na štětcích :) Z čictiče na štětce ten alkohol jde poměrně dost cítit a někomu to může vadit. Naopak já tam cítím i nějakou příjemnou parfemaci, takže mi dokonce voní :) Používám ho prakticky denně a roztok hned na štětci schne, takže nemám při líčení problém, že by byl štětec mokrý. Když jsem se teď dívala na stránky Elfu, tak čistič má nové balení nebo dokonce, že by byl úplně nový? Nevim. Každopádně, tento můj miluju :)



Recenze na ofic. stránce Elfu: (*****) Opět plné hodnocení. Lidé si akorát stěžují na alkoholový zápach


Další dvě věci, jsou věci na tvář a a to:

4. Bronzer (97 kč) v odstínu Cool

Můj nejoblíbenější bronzer vůbec. Elf je dělá tuším ve 4 odstínech a já jsem si vybrala odstín cool. Bonzer obsahuje 4 barvičky. Čistě bílou, tmavější hnědou, světlejší hnědou a nakonec takovou zastřenější růžovku, spíše do hněda, která se dá v pohodě použít jako tvářenka :). Když smícháte všechny barvičky dohromady, udělá to nádhernou hnědou a hlavně matnou barvu, která je ideální na konturování. Navíc bronzer není do oranžova a je opravdu hnědý a spíše do růžova. Výdrž taky perfektní, vydrží celý den. Jako další plus vidím velké zrcátko v balení a za mě musím říct, že je to snad jediné zrcátko v mé sbírce se kterým jsem schopná se namalovat :D




Každá barva zvlášť

Bronzer, když barvy smícháte dohromady


Recenze na ofic. stránce Elfu: (*****) Opět celých 5 hvězdiček :)



5. Tvářenka (97 kč) v odstínu Candid coral 

Jako u předešlého bronzeru se mi strašně líbí balení, které je černé, matné a velice bytelné.
Na stránkách si můžete vybrat z 11 odstínů a jsem si vybrala odstín Candid coral, což je opravdu tmavší korálová se zlatým shimerem. Na stránkách je odstín o hoodně světlejší, než je ve skutečnosti. A je to prostě další můj miláček a navíc teď v létě, když se na sluníčku krásně zlatavě leskne. S výdrží jsem taky spokojená, vydrží celý den. Akorát, co mi trošku vadí je to, že teď když se kouknu do balení, jde vidět, že tvářenka je poměrně na hrubo namletá. Jinak možná mi to nedá a pořídím i další odstín :)






Recenze na ofic. stránce Elfu: (****) Tady to jsou celé 4 hvězdičky. V komentářích je jim vytýkána prášivost a že odstíny tvářenek neodpovídají skutečnosti. S tím musím souhlasit.

6. Báze pod oční stíny (39 kč) v odstínu nude

Na to, kolik stojí tato báze, jsem s ní opravdu spojená. Mám odstín nude, což je normálně tělová barvička. Báze je taková mastnější a stíny na ni opravdu vydrží krásně celý den. Za tu cenu, super :) Znovu ale do ní nepůjdu a přece jenom se poohlédnu po něčem jiném a pak se k ní třeba někdy vrátím :)




Recenze na ofic. stránce Elfu:  (*****)

Co vy a vaši oblíbenci od značky ELF? :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý váš komentář :)