9. května 2013

OBLÍBENCI: Laky na nehty za jaro 2013

Ahoj! :)

V tomto článku bych vám chtěla ukázat, které laky se nejčastěji objevovaly na mých nehtech. No a i když se  název článku jmenuje oblíbené laky za jaro, řekla bych, že jsem spíš vytáhla už letní barvičky, protože když se kouknu z okna, mám prostě už léto :). Takže jaro přeskakujeme.. :D


1) Essence Colour & Go - 112 time for romace (cca 40 kč)
Tento lak jste už mohli vidět v mých nákupech za květen. Musím říct, že lak je opravdu úžasný. Obsahuje větší třpytečky a i menší třpytky, které odráží světlo někdy do zelena někdy do fialova a někdy i červená. Jediný důvod, proč si ho příště jen tak nedám na nehty je to, že se strašně špatně odlakovává! Tady snad už jen pomůže alobalová metoda :)



2) Gabriella Salvete - 132 (cca 79 kč)
Ááá jak já tenhle lak miluju! :) Ať už je jaro, léto, zima, podzim, na ruce, na nohy :D. Prostě se ho nemůžu nabažit :). Na fotkách se mi ho bohužel nepodařilo úplně nafotit, jak bych chtěla, ale určitě si ho vygooglete :)
Je to takový velmi zajímavý odstín s růžovým nádechem a obsahuje malinkaté třpytky, které odráží světlo do zlaté barvy. Někdy se mi zdá, že mám na nehtech růžovou, někdy se zase tváří jak oranžová :) Lak navíc obsahuje hardener, takže na nehtech opravdu vydrží. Doporučuju!



3) Miss sporty - 346 (ve slevě 29 kč)
Barvička opravdu nádherná, i když to nemusí být pro každého úplně šálek kávy. Lak je takový tmavě zelený, něco jak stromečková zelená :) Na tento lak musím mít prostě náladu. Jediné je, co mi vadí ( nevím jestli je to lakem nebo top coatem) je to, že ne a ne zaschnout. Dám si dvě vrstvy laku, obyčejný top coat od Essence a ještě opravdu po 3 hodinách můžu do nehtu rypnout :/. Výdrž laku taky není světoborná.  Ale tak na dva dny na nehtech, pro náladu :)




4) Miss sporty - 452 (ve slevě za 29 kč)
Další do rodinky Miss sporty, který jsem kupovala ve slevě jak 346-ku. No a jak už jsem psala, další laky od Miss sporty určitě vyhledávat nebudu. Ovšem barvička je opravdu nádherná jarní/letní, taková oranžovo- meruňkovo-broskvová a ještě krémová! :D. Složení a výdrž přesně jak u zeleného. Opravdu tak max dva dny pro náladu a to ještě ne úplně precizně.



5) Essence Top coat - better than gel nails (50-60 kč)
Opět jste už o něm mohli číst v mých květnových nákupech. Zatím je to nejlepší top coat, co jsem kdy měla.  Opravdu na nehtech vytvoří jakousi gelovou tvrdou vrstvu a jen tak ten lak nepustí. Dovolila bych si říct, že trvanlivost laku prodlouží až o 3-4 dny. Doporučuju!



6) Amoéne - 130 (58 kč)
Jeden z mých nejoblibenějších laků vůbec! Amoéne je česká firma, která sídlí v Příboře a vyrábí i dekorativní kosmetiku. Jejich eshop: http://www.bonshop.cz. Já jsem tento lak koupila u nás v menší drogerii, jinak nevím, jestli jsou laky někde jinde k dostání. Za mě musím říct, že jsem z laku naprosto nadšená ať už z barvy (krásná neonovka) a nebo z výdrže, která je taky perfektní i bez top coatu a nebo z konzistence- lak je tak akorát tekutý a krásně se s ním pracuje. Co už mi tak moc nevyhovuje je kartáček, ale není to zas žádná tragédie. Určitě doporučuju se aspoň po nich kouknout :)




Co vy a vaši oblíbenci na jaro/léto? :)

5 komentářů:

  1. Ten první od Essence mám taky, akorát v tom starým menším balení. A co týká odlakování, tak podle mě se těžce odlakovává každej lak s třpytkama :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu moc hezky :)
      A jo, máš pravdu :D .. jen je to tak otravný! :)

      Vymazat
  2. Ten poslední lak mne vážně zaujal. O této značce slyším poprvé, vůbec v poslední době zjišťuji, že nezám spoustu tuzemkých značek :D Moji jarní favorité jsou laky z kolekce OPI Euro Centrale :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě to neustále překvapuje a ne všechno stojí takzvaně za prd :)
      A jarní kolekce OPI je nádherná, moc hezké barvičky :)

      Vymazat
  3. Já osobně mám nejlepší zkušenosti s laky od Oriflame, mají široký a pestrý výběr. Určitě zkuste :-) Najdete na www.kosmetika-registrace.cz

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každý váš komentář :)